pa kako ne moze da regulise saobracaj...pa zar ne vidite da moze...OVO JE SRBIJA pobogu...ali sta ce covek...njemu je naredjeno sta da radi da bi dobio platu...a taj profesor je bas pametan i daje deci bas lep primer... U YATVOR ISTOG SEKUNDA PA NEK SE TAMO MANGUPIRA...
Gradjevinac, a za koga to ti rade? Nije leo ali se desilo ono sta su pesacima namenili, zatvarali prolaz, terali pesake da idu putem.... A da slycajno ne kopaju na istom mestu a nije proslo ni pola godine od rovarenja?
1. Radnik nije sa "Galens" -ovog gradilista vec su se izvodili radovi na elektro mrezi koje izvodi sasvim druga firma i nema veze sa pomenutim gradilistem
2. Ne regulise radnik saobracaj vec elaborat saobracajne signalizacije koji izradjuju sobracajni inzenjeri i prema kom se postavlja saobracajna signalizacija. Zvanicni dokument.
3. Saobracajna policija je obavestena o izvodjenju radova ali iz nekog razloga ne regulise saobracaj
4. Vozac nije slucajno udario radnika. Zaustavio se i insistirao da prodje kroz gradiliste, dakle razgovarao sa pregazenim radnikom, nakon cega ga je namerno udario coveka, a kada je radnik pao na zemlju presao mu je preko noge, sto je namerno nanosenje teskih telesnih povreda i pokusaj ubistva
5. Nakon toga je pozvao saobracajce sa kojima se poznaje i koji su napali radnika ko je on da regulise saobracaj (isti ovi koji to sada rade u komentarima). Fotografisali su povrede privatnim telefonom i insistirali na tome da je radnik kriv. Ponasanje saobracajac je zabelezeno. Obavesteni su nadlezni.
6. Vozac je po njegovim recima zaposlen u Ekonomskoj skoli i to mu, po njegovom misljenju, daje za pravo da prolazi kroz obelezeno gradiliste i prelazi vozilom preko ljudi
Pregazeni covek je samo radio svoj posao i ne razumem vase izopacene komentare.
Povredjenom zelim dobro zdravlje i da se sto pre oporavi.Inace,ko je trebao da proveri da li je gradiliste dobro organizovano, zasto nema uputstava gde treba da se krecu pesaci, zasto je blokiran veci deo pesacke staze (u blizini je skola), zasto ogradu drze stubici sa zardjalim sipkama, za koje lako mozes da zapnes, narocito uvece, bila je i jedna prilicna rupa uz ogradu...sve u svemu opasno i ne bezbedno.I tacno,radnik sa gradilista ne moze da bude i saobracajac
Kakvih komentara ima. Da ih spakuješ za nagradnu igru i pošalješ u besplatnim kovertama. Virtuelna stvarnost je mnogo drugačija od stvarne svakodnevnice
radim tu. nemam lepih reči. od blokiranja celog trotoara i teranja pešaka na kolovozne trake, do zaustavljanja i proizvoljnog regulisanja saobraćaja, tačno se i po stavu vidi da je gazda vlast i da ima odrešene ruke da šerifuje po Novom Sadu i u dogovoru ruši zaštićene spomenike, bagra. šljam!
vrlo je bitno čiji je radnik i koje je gradilište u pitanju. Sledeći put, kad god nekog pešaka udari auto, molim da napišete gde radi i sve generalije. Smešan tekst
ta ekipa tu "kontroliše saobraćaj" kako hoće. svojevremeno su zatvorili trotoar kod podzemnog pa su ljudi išli kolovozom. garant niti saobraćajni projekat, niti dozvole, niti propisne signalizacije, ništa. šta bi bilo da je tada neko poginuo?
Tako vam je to u nikad boljoj Srbiji - umesto saobracajnog policajca, radnik sumnjivog i osporavanog gradilista kontrolise saobracaj. Ovo je bio nekad moj grad, a vama savetujem isto - da napustite ovu Smrdiju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Muškarac teško povređen u udesu kod Glavne pošte
Autor: 021.rs/Foto: Uživo sa novosadskih ulica
Novi Sad
•23.02.2017.
•11:44 > 12:39
Komentari 15
Goran
zvrk
Nervirach
Dejan
Gradjevinac
2. Ne regulise radnik saobracaj vec elaborat saobracajne signalizacije koji izradjuju sobracajni inzenjeri i prema kom se postavlja saobracajna signalizacija. Zvanicni dokument.
3. Saobracajna policija je obavestena o izvodjenju radova ali iz nekog razloga ne regulise saobracaj
4. Vozac nije slucajno udario radnika. Zaustavio se i insistirao da prodje kroz gradiliste, dakle razgovarao sa pregazenim radnikom, nakon cega ga je namerno udario coveka, a kada je radnik pao na zemlju presao mu je preko noge, sto je namerno nanosenje teskih telesnih povreda i pokusaj ubistva
5. Nakon toga je pozvao saobracajce sa kojima se poznaje i koji su napali radnika ko je on da regulise saobracaj (isti ovi koji to sada rade u komentarima). Fotografisali su povrede privatnim telefonom i insistirali na tome da je radnik kriv. Ponasanje saobracajac je zabelezeno. Obavesteni su nadlezni.
6. Vozac je po njegovim recima zaposlen u Ekonomskoj skoli i to mu, po njegovom misljenju, daje za pravo da prolazi kroz obelezeno gradiliste i prelazi vozilom preko ljudi
Pregazeni covek je samo radio svoj posao i ne razumem vase izopacene komentare.
bezbednost
Mile
Babasera
Podsetnik
23.02.2017 • 12:29
Udri
Gazi, pregazi, pobij sve pesake. Fuj, izem ti ovu zemlju i narod s kojim kohabitiram
Pešaci nemaju šta da traže na kolovozu.Radnici građevinskog preduzeća nisu saobraćajci da regulišu saobraćaj.
ns
Marko
kobajagi
Che
Lina
Niki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H